کلاس های حضوری و آنلاین

شبیه سازی کلاس های حضوری  درمحیط مجازی:

در کلاس های تعاملی آنلاین این مرکز استاد و زبان آموزان از طریق وب کم و میکروفون یکدیگر را می بینند و می شنوند و محیط کلاس حضوری کاملا شبیه سازی شده است.

به کارگیری مناسب ترین پلت فرم آموزشی:

پلت فرم آموزشی استفاده شده در این آموزشگاه Adobe connect  می باشدکه به دلیل داشتن تمام امکانات لازم و مورد نیاز آموزشی(همانند تخته سفید_امکان گروه بندی زبان آموزان_امکان ارسال و دریافت فایل های صوتی و متنی_فراهم بودن شرایط دیداری و شنیداری استاد و زبان آموز)امروزه در مراکز آموزشی برتر سراسر دنیا مانند دانشگاه ها استفاده می شود.

قابلیت استفاده از کلاس های ضبط شده به صورت آفلاین:

در این آموزشگاه کلیه جلسات کلاس های مجازی ضبط شده و زبان آموزان می توانند در صورت غیبت و شرکت نکردن در کلاس های مجازی جلسات از دست رفته را به صورت آفلاین تماشا کرده و درجریان درس قرار گرفته و نکات آموزشی را از دست ندهد.

قابلیت شرکت در آزمون تعیین سطح به صورت مجازی و با برنامه Whatsapp  زبان آموزان می توانند در صورت عدم تمایل به حضور در مرکز جهت آزمون تعیین سطح از طریق واتس آپ، در آزمون شفاهی تعیین سطح شرکت کنند.

قابلیت ارسال تکلیف و دریافت استاد از طریق سایت:

در آموزشگاه، زبان آموزان می توانند تکالیف خود را در قالب عکس_فایل word  و pdf در سایت آموزشگاه بارگذاری نمایند و از بازخورد استاد در مورد تکالیف خود مطلع شوند.

کلاس های حضوری

کلاس های حضوری آموزشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محیطی با تهویه مناسب برگزار می شود.

کلاس ها هفته ای سه ساعت به صورت دو روز در هفته 90 دقیقه ای و یا بک روز سه ساعته برگزار می شود.

استفاده اساتید از جدیدترین و به روز ترین متدهای تدریس و کتب آموزشی ، پیگیری آموزشی مداوم و تعامل با والدین در مورد پیشرفت زبان آموزان از مشخصه های کلاس های مجازی و ضحوری این آموزشگاه می باشد.